Tuesday, October 18, 2011

პროექტი


შემქმნელები ფიქრია შკუბულიანი — უკანასკნელი ცვლილება 2011-10-13 19:27
მთავარი თემა: მათემატიკის სწავლების დონე ჩვენს სკოლაში.
პროექტის მნიშვნელობა/აქტუალობა: პრაქტიკული უნარ- ჩვევების გამომუშავება.
                                                                     პრაქტიკული ხასიათის ამოცანებში თეორიული და    
                                                                     პრაქტიკული  დასკვნების მიღებისას სტატისტი-
                                                                     კური მონაცემების გათვალისწინება.     

პროექტის მიზნები და შედეგები:მონაცემების მოპოვების, შემდგომი დამუშავებისა და
                                                             კვლევის უნარების გაღრმავება, თანამედროვე
                                                             ,,ინფორმაციულ სამყაროში“ რეალობის                                                                                            
                                                             აღქმისა და შემოქმედებითი მიდგომისკენ მიმართული     
                                                             დამოუკიდებელი ნაბიჯების ხელშეწყობა.
 
შეფასების საგანი და პროცედურები: ინფორმაციის მოძიება, ორგანიზება.
                                                                    კითხვების შედგენა და დახარისხება სირთულის
                                                                    მიხედვით.
                                                                    საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება,         
                                                                    ინტელექტუალური შეჯიბრის ორგანიზება.
წინასწარი ცოდნა: მათემატიკის ძირითადი ელემენტების ცოდნა.
                                  ინფორმაციულ - საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ცოდნა.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები: კომპიუტერი.
                                                                                   მათემატიკის სახელმძღვანელო V, VI, VII, VIII,
                                                                                   IX კლასები, (გოგიშვილი, ვეფხვაძე, მებონია,
                                                                                    ქურჩიშვილი)
                                                                                    ვიდეომასალა (ინტელექტუალური თამაშების)
                                                                                    ანკეტები, სადაც მითითებულია მოსწავლეთა
                                                                                    ინტერესის სფერო.
                                                                                    კითხვები ინტელექტუალური შეჯიბრისა-
                                                                                    თვის.
პროექტის განხორციელება: აქტივობა 1. შერჩეული თემა გავაცნოთ მოსწავლეებს,
                                                   ჩამოვაყალიბოთ სამიზნე ჯგუფი.    9. 10. 2011 წელი.    
                                                   აქტივობა 2. ჯგუფში მოვახდინოთ მოვალეობების
                                                გადანაწილება.
                                                გამოვყოთ მოსწავლეთა ერთი წყვილი, რომლებიც მოსწავლეთა
                                                შორის დაარიგებენ ანკეტებს, სადაც მითითებულია მოსწავლეთა
                                                ინტერესის სფეროები. მიღებულ ინფორმაციას გაუკეთებენ ორგა-
                                                 ნიზებას, შეადგენენ ცხრილს სადაც განალაგებენ მიღებულ
                                                 ინფორმაციას, იმსჯელებენ შედეგზე და ახალი აქტივობის
                                                 განხორციელებაზე იზრუნებენ.  10. 10. 2011 წელი.
                                                  11. 10. 2011 წელი.            
                                                 აქტივობა 3. მოსწავლეთა მეორე წყვილი მოახდენს პროექტის
                                                 პრეზენტაციას, გამოავლენენ ინტელექტუალურ შეჯიბრში მო-
                                                 ნაწილეობის მსურველ მოსწავლეებს, მისცემენ მითითებებს.
                                                 შეადგენენ ჯგუფებს.   10.10. 2011 წელი.     11. 10. 2011 წელი.
                                                 აქტივობა 4. უკვე ჩამოყალიბებული წყვილები ერთიანდებიან,
                                                 ერთად ეცნობიან ინტელექტუალურ თამაშებში გამოყენებულ
                                                 მათემატიკურ დავალებებს, ორგანიზებას უკეთებენ მას, ადარებენ
                                                 სახელმძღვანელოში მოცემულ მასალას და მიღებული
                                                 ინფორმაციის გათვალისწინებით ადგენენ კითხვებს ინტელექ-
                                                 ტუალური შეჯიბრისათვის.
                                                           12. 10. 2011 წელი.   13. 10. 2011 წელი.     14. 10. 2011 წელი.
                                                  აქტივობა 4. ჯგუფი ერთობლივად ამზადებს ინტელექტუალურ
                                                  შეჯიბრს, ორგანოზებას უკეთებენ ღონისძიებას, გამოავლენენ
                                                  გამარჯვებულ ჯგუფს.
                                                     15. 10 2011 წელი. 16. 10. 2011 წელი. 17. 10. 2011 წელი.  

No comments:

Post a Comment