Tuesday, October 18, 2011

შეფასების რუბრიკა



       1-3
       4-5
          6-7
           8-10
ესმის სიმრავლის ცნება, აჯგუფებს ელემენტებს სიმრავლეებში.
მოსწავლეს ესმის რა არის სიმრავლე, მაგრამ ვერ აჯგუფებს ელემენტებს სიმრავლეებში.
მოსწავლემ იცის რა არის სიმრავლე და ცდილობს მოცემული ელემენტები გარკვეულ სიმრავლეს მიაკუთნოს.
მოსწავლემ იცის რას ეწოდება სიმრავლე და უმეტესად შეუძლია დააჯგუფოს ელემენტები სიმრავლეებში.
მოსწავლე განმარტავს სიმრავლეს, აჯგუფებს ელემენტებს სიმრავლეებში და პრაქტიკული ხასიათის ამოცანებშიც პრობლემის გადაჭრის გზებს ადვილად აგნებს.
ამყარებს შესაბამისობას ორ სიმრავლეს შორის, შეუძლია სხვადასხვა ხერხით შესაბამისობის დამყარება სიმრავლეებს შორის.
მოსწავლე ცდილობს დაამყაროს შესაბამისობა სხვადასხვა სიმრავლეებს შორის.
მოსწავლე სრულყოფილად ვერ ახერხებს შესაბამისობის დამყარებას სიმრავლეებს შორის.
მოსწავლე ამყარებს შესაბამისობას სიმრავლეებს შორის.
მოსწავლე ამყარებს შესაბამისობას ორ სიმრავლეს შორის.
პოულობს სიმრავლის სახეს და პირიქით შეუძლია სიმრავლის წინასახის პოვნა.
მოსწავლე პოულობს სიმრავლის სახეს, მაგრამ არ შეუძლია იპოვოს სიმრავლის წინასახე.
მოსწავლე ცდილობს იპოვოს სიმრავლის სახე, მაგრამ წინასახის პოვნა უჭირს.
მოსწავლეს შეუძლია სიმრავლის სახე და წინასახე იპოვოს, ზოგიერთი ამოცანის ამოხსნის დროს აქვს ხარვეზები.
მოსწავლე პოულობს სიმრავლის სახეს და წინასახეს ნებისმიერი სახის ამოცანებში.


2 comments:

  1. წინასახის ჰოვნაა

    ReplyDelete
  2. წინასახის ჰოვნაა

    ReplyDelete