1-3 | 4-5 | 6-7 | 8-10 | |
ესმის სიმრავლის ცნება, აჯგუფებს ელემენტებს სიმრავლეებში. | მოსწავლეს ესმის რა არის სიმრავლე, მაგრამ ვერ აჯგუფებს ელემენტებს სიმრავლეებში. | მოსწავლემ იცის რა არის სიმრავლე და ცდილობს მოცემული ელემენტები გარკვეულ სიმრავლეს მიაკუთნოს. | მოსწავლემ იცის რას ეწოდება სიმრავლე და უმეტესად შეუძლია დააჯგუფოს ელემენტები სიმრავლეებში. | მოსწავლე განმარტავს სიმრავლეს, აჯგუფებს ელემენტებს სიმრავლეებში და პრაქტიკული ხასიათის ამოცანებშიც პრობლემის გადაჭრის გზებს ადვილად აგნებს. |
ამყარებს შესაბამისობას ორ სიმრავლეს შორის, შეუძლია სხვადასხვა ხერხით შესაბამისობის დამყარება სიმრავლეებს შორის. | მოსწავლე ცდილობს დაამყაროს შესაბამისობა სხვადასხვა სიმრავლეებს შორის. | მოსწავლე სრულყოფილად ვერ ახერხებს შესაბამისობის დამყარებას სიმრავლეებს შორის. | მოსწავლე ამყარებს შესაბამისობას სიმრავლეებს შორის. | მოსწავლე ამყარებს შესაბამისობას ორ სიმრავლეს შორის. |
პოულობს სიმრავლის სახეს და პირიქით შეუძლია სიმრავლის წინასახის პოვნა. | მოსწავლე პოულობს სიმრავლის სახეს, მაგრამ არ შეუძლია იპოვოს სიმრავლის წინასახე. | მოსწავლე ცდილობს იპოვოს სიმრავლის სახე, მაგრამ წინასახის პოვნა უჭირს. | მოსწავლეს შეუძლია სიმრავლის სახე და წინასახე იპოვოს, ზოგიერთი ამოცანის ამოხსნის დროს აქვს ხარვეზები. | მოსწავლე პოულობს სიმრავლის სახეს და წინასახეს ნებისმიერი სახის ამოცანებში. |
Tuesday, October 18, 2011
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
წინასახის ჰოვნაა
ReplyDeleteწინასახის ჰოვნაა
ReplyDelete